Powered By Blogger

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Περίμενε ...Και Θα Δεις!

step by step...

...here i am!

πολλές φορές λέμε "μακάρι να ξυπνούσα το πρωί και να είχαν τελειώσει όλα!"
οι ατελείωτες ώρες διαβάσματος,προπόνησης,εξάσκησης...οι άπειρες Κυριακές που μένουμε κλεισμένοι στο σπίτι για να τελειώσουμε την τεράστια ύλη των μαθημάτων μας(ενώ οι υπόλοιποι πίνουν καφέ  στο Γιαλό ή κανονίζουν μονοήμερες εκδρομές) .
σκέτη απογοήτευση δηλαδή!
όμως το παρόν γίνεται παρελθόν σε χρόνο dt (όπως λέμε και μεις οι επιστήμονες !)
η μία Κυριακή θα φέρει την άλλη και σίγουρα θα έρθει και η ευλογημένη εκείνη μέρα που απλά όλα θα έχουν τελειώσει!
σίγουρα όμως θέλει υπομονή κ επιμονή! πρόγραμμα και αυτοσυγκράτηση!
μην ακούς εμένα που σε παρακαλάω να μου κάνεις παρέα, ούτε τη θάλασσα που φαίνεται όαση στους 40 0C !
''άκου'' μόνο το στόχο σου και ονειρέψου απλά τη μέρα που θα είσαι περήφανος  ότι τα ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ
και στο λέω εγώ που τα σκαλιά για να φτάσω στο στόχο μου, μου φάνηκαν τόσο  τεράστια και προτίμησα να πιω 1000 καφεδάκια  ως που να βρω ξανά  το θάρρος να τ'ανέβω  πάλι ένα-ένα !
step by step λοιπόν ...κ όταν φτάσεις εκεί ψηλά θα βλέπεις τους κόπους σου γλυκούς κ' ουσιαστικούς!



Υ.Γ αφιερωμένο στα 4 μου φιλαράκια που διαβάζουν άπειρα πολύ...και είμαι τόσο περήφανη για αυτά!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου