Powered By Blogger

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Θα Ζήσω...

...σαν Αερικό

-έχω πολύ δουλεία αυτόν το καιρό!
 Δεν προλαβαίνω σου λέω να κάνω τίποτα!
-ούτε μια μέρα ρε παιδάκι μου?
 Μια βόλτα, έναν καφέ!
 Έχουμε καιρό να τα πούμε ρε φιλενάδα!
 Σε ΄χω χάσει!
-καλά…θα δω αν χωράει στο πρόγραμμα μου…ένας καφές…



Κ όμως…τελικά δεν αποφασίστηκε ποτέ αυτός ο καφές!
Καθημερινότητα,δουλειές! Άπειρες δουλειές…και τώρα που χρωστάμε κιόλας???
Ποτέ ξανά καφέ!!! Δεν προλαβαίνει!!

Κοστούμια, τσάντες ακριβές και γυαλί οράσεως με λείανση!
Το κινητό σκουλαρίκι και πάνω –κάτω, πάνω-κάτω  τη Βουκουρεστίου….θα τη βρούμε τη λύση!
Πούλα μετοχές , αγόρασε ομόλογα!

Τι τον ήθελα τον καφέ στο κέντρο…αναρωτήθηκα…
Δεν καθόμουν  σπιτάκι μου να δω και πρωινά??? Αφού δεν προλαβαίνει …λέει!

Παράλληλα συνεχίζεται το πάνω –κάτω, πάνω-κάτω της ακριβής τσάντας και του σκουλαρικοκινητού  …ως που πέφτει πάνω  σ ένα νεαρό!
Πέφτει κάτω το κινητό….αδειάζει και η τσάντα!
Σαστισμένη …κοιτάζει μια τον νεαρό …μια  την τσάντα!

-Μα καλά….δεν προσέχετε κύριε???
Κλασσική ξινισμένη ερώτηση….ενώ παρατηρεί…την αμφίεση του και ταυτόχρονα μαζεύει τα άπειρα χαρτιά που ξεχύθηκαν …ξέρεις από την τσάντα!
Φοράει καρό παντελόνι ,μαύρα αθλητικά  κ’ μαύρο πουλόβερ, έχει τα μαλλιά του  πιασμένα κοτσίδα και …βαστά στο χέρι μια φωτογραφική..απ’αυτές τις παλιές….με το φιλμ…ξέρεις…της μιας χρήσης…
Απαξιωτικά τον ρωτάει..που πάτε νεαρέ με τέτοια βιασύνη…παρασύροντας τον κόσμο στο διάβα σας…??? – ενώ ήδη της ξέφυγε ένα κρυφό γελάκι για την αμφίεση του …
- συγνώμη …αλλά βιάζομαι! Είναι το πρώτο παιχνίδι του αδερφού μου σήμερα! Και δεν θέλω να το χάσωωωωωωωω!
Φώναξε ενθουσιασμένος φεύγοντας...

Η τσάντα είναι ακόμα κάτω …το κινητό έχει γίνει 2 κομμάτια…και η κυρία από πάνω τους συνειδητοποιεί…ότι εκείνη δεν προλαβαίνει να πάει στο πρώτο παιχνίδι του γιου της…ούτε στο επόμενο …ούτε στο μεθεπόμενο φυσικά….!
Δουλεια! Πολύ δουλειά! Ψελλίζει φεύγοντας!

Τέλειωσα και ‘γω το καφεδάκι μου…πήρα τα πραγματάκια μου…κ' αναρωτήθηκα… εγώ μπορώ να ζήσω σαν αερικό….χωρίς  τσάντα …χωρίς κινητό….? Χωρίς τα πολλά αλλά…. με ουσιαστικά!
Σαν αερικό….χωρίς τσάντα χωρίς κινητό!

1 σχόλιο:

  1. san aeriko me mia tsanta rouxa,ena imerologio,mia photografiki kai kali parea!san aeriko loipon xwris tsanta me logariasmous,"to do" listes,kinita kai upoxrewseis...aploi eksereunites tis zwis kai tou noimatos ths!
    xwris ta polla alla me ousiastika! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή